Functieomschrijving Ben je er klaar voor om je innerlijke klantenservice-superster los te laten in een flexibele, internationale omgeving? Guess what? We hebben de perfecte uitdaging voor jou! We zijn op dit moment op zoek naar Nederlandstalige collega's die enthousiast zijn om te ontdekken hoe we eersteklas service bieden aan fans van festivals, sportevenementen, musea, muziek en cultuur. Wil je deel uitmaken van ons team? Blijf dan vooral lezen! Wij zijn See Tickets, het toonaangevende ticketing platform in Europa. Met een internationaal team van meer dan 450 collega's in 9 landen, zetten we ons volledig in om fans van muziek, sport, theater en cultuur de ultieme ervaring te bieden. Ons portfolio in de Benelux bestaat uit onder andere festivals als Awakenings, Mysteryland, Defqon 1, Tomorrowland tot culturele iconen zoals Paradiso en Dutch Design Week. Wat ga je doen bij ons? De beste fan-ervaring bieden - geen vraag is te gek voor jou! Het helpen van fans via chat, e-mail, social media en telefoon. Het oplossen van betalings- en ticketproblemen via ons ticketing platform. Het melden van eventuele problemen of verbeteringen aan onze Customer Service Coördinatoren. Het effectief communiceren met fans van diverse evenementen, van hardstyle tot klassiek. Een kijkje achter-de-schermen nemen op 's werelds grootste festivals. Vereisten Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift; kennis van Engels is een pluspunt; Woonachtig in de omgeving van Groningen; Beschikbaar voor 24 tot 40 uur per week tijdens kantooruren (08:30 - 17:00), zo nu en dan op zaterdag; Meester in multitasking met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid; Nauwkeurigheid en het talent om taken slim te prioriteren; En last but not least, een passie voor het bezoeken van festivals, concerten of andere evenementen in je vrije tijd. Dit bieden wij jou Top vrijdagmiddagborrels en twee keer per week een gezellige, georganiseerde lunch; Een team dat er helemaal voor gaat, in een open organisatie waar je jezelf kunt zijn; Reiskostenvergoeding vanaf 10 km; Wij groeien, en jij groeit met ons mee! We geloven in jouw potentie om binnen het bedrijf door te groeien; Toegang tot ons mental wellbeing programma via OpenUp; Maandelijkse interne events en minstens twee keer per jaar een kick-ass bedrijfsfeest; De mogelijkheid om naar evenementen te gaan! Klaar om je helemaal in deze geweldige fan -tastische experience te storten? Solliciteer vandaag en let's make some memories together!
In het hart van Groningen, in ons gezellige kantoor aan de Nieuwe Boteringestraat, word je onderdeel van een dynamisch team van 20 collega's. Als ons nieuwe Customer Service teamlid wordt jij het aanspreekpunt voor fans van diverse evenementen, waaronder grote namen zoals André Rieu, Defqon, Awakenings en nog veel meer. Met jouw enthousiasme sta je onze fans te woord en zet je je in om hen te helpen bij het beantwoorden van vragen. Als je net zo gepassioneerd bent over evenementen en de culturele sector als wij, dan ben jij de persoon die we zoeken!
onbekend
Functietitel | Medewerker Klantenservice |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 1 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Sport/Recreatie/Toerisme |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://careers.seetickets.com/l/fr/o/customer-service-agent-nederlands-sprekend-24-40-uur-2-5 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwesterkwartier.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Westerkwartier en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.