Customer Success Manager Omnidots B.V.;Omnidots;Omnidots.eu;Omnidots.com;Omnidots.nl 14-04-2024

  1. Vacatures Westerkwartier
  2. Customer Success Manager Omnidots B.V.;Omnidots;Omnidots.eu;Omnidots.com;Omnidots.nl 14-04-2024

Werken in Westerkwartier

 

Introductie vacature 

Neem contact op: +31 85 0070336 | Omnidots in de media

  • Software

    Honeycomb webplatform

    Met het Honeycomb webplatform heeft u 24/7 toegang tot uw meetgegevens en SWARM-instellingen, overal ter wereld en op al uw apparaten.


    Hardware

    Control your environment with Omnidots

    Bescherm projecten en mensen met onze efficiënte sensoren voor omgevingsmonitoring voor de bouw- en infrastructuursector.


  • Dringende Sloopwerkzaamheden in Overeenstemming met ISEE richtlijnen

    Wang Technology biedt geotechnische en structurele oplossingen. Tijdens een recent noodsloop-project gebruikte het bedrijf de SWARM's van Omnidots om trillingen te monitoren in overeenstemming met de ISEE-richtlijnen.

  • Featured Image MEMSvsGeophone

    Trillingsmetingen conform SBR

    MEMS vs. Geofoon

    Vaak wordt er gedacht dat MEMS-technologie minder geschikt is voor trillingsbewaking in de bouw, maar is dat wel zo?

  • Omnidots Office

    Wie wij zijn

    Alles over Omnidots

    Innovatie, kwaliteit en enthousiasme zijn de kernwaarden van Omnidots.

  • Support

Nl

Artikel delen

Customer Success Manager

door Omnidots op 15-apr-2024 16:57:37

Bij Omnidots staat de klant centraal!

Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde en toegewijde collega om ons geweldige Customer Success-team te versterken. Als Customer Success Manager zorg je ervoor dat onze klanten de rode-loper-behandeling krijgen. Sluit je aan bij onze reis om de groei van Omnidots te stimuleren door onze klanten tevreden te houden en ervaringen van topkwaliteit te leveren.

Hoe ziet jouw dag eruit als Customer Success Manager bij Omnidots?

Het begint met opwindend verkoopnieuws, wat jou tot actie aanzet! Je gaat snel aan de slag met een nieuwe klant, je onthult de magie van onze producten en software en verdiept je in hun projecten om ervoor te zorgen dat ze slagen. De hele dag door, kloppen klanten bij je aan voor antwoorden en ideeën, waarmee je je rol als hun betrouwbare bondgenoot binnen onze organisatie verstevigt. Maar daar houdt het natuurlijk niet op; je sluit de dag af door te zorgen voor nauwgezette documentatie, transparantie te bevorderen en collectief succes te stimuleren.
Word Customer Success Manager bij Omnidots en maak van elke dag een succesverhaal!

Wie zijn wij?

Bij Omnidots zijn we niet zomaar een bedrijf; we zijn marktleider we pionieren met de nieuwste technologieën die onze klanten kostbare tijd besparen en hun efficiëntie drastisch verhogen . We zijn de enige leverancier in de industrie die een volledig geïntegreerde en geautomatiseerde oplossing biedt om trillings-metingen in de bouw onmiddellijk uit te voeren en te analyseren. We zijn er trots op dat we voorop lopen op het gebied van innovatie , voortdurend de grenzen verleggen en de industrie standaarden bepalen.

En nu wordt het pas echt interessant
We zijn bezig aan een monumentale reis naar het bereiken van ons Big Hairy Audacious Goal (BHAG), en we willen dat jij een integraal onderdeel wordt van dit spannende avontuur. Waarom genoegen nemen met het gewone als je bij het coolste bedrijf ter wereld kunt werken? Bij Omnidots krijg je niet zomaar een baan, maar begin je aan de ultieme reis om een wereldwijde impact te maken ✨.
We zijn er trots op dat we een werkcultuur koesteren waarin samenwerking centraal staat en creativiteit en initiatief worden gewaardeerd! Nu we onze aanwezigheid wereldwijd uitbreiden, zijn we op zoek naar een **Customer Succes Manager** die een centrale rol kan spelen in onze groeistrategie.

Wat is jouw rol?

Als Customer Success Manager ben jij de superheld die onze klanten verdienen - zowel nieuwe als oude. Jouw missie? Hun behoeften begrijpen, hen begeleiden en ervoor zorgen dat ze het geweldig doen met onze producten en diensten. ♂ Je werkt samen met een stel enthousiaste collega's die jouw liefde voor klanten delen.

Wat wordt er van je verwacht?

  • Onboarden: Wanneer een nieuwe klant aan boord springt, start jij hun avontuur op, door nauw samen te werken met ons verkoopteam om alle details te verzamelen. Daarna ga je aan de slag om onze producten en softwareplatform uit te leggen en de klant te helpen onze oplossingen te benutten voor succes.
  • Klantenondersteuning: De hele dag door ben je de go-to goeroe voor vragen van klanten. Of ze nu technische vragen stellen of suggesties doen voor productverbeteringen, jij staat klaar met antwoorden. Je bent hun stem binnen onze muren, komt op voor hun behoeften en zorgt ervoor dat hun problemen zo snel mogelijk worden opgelost.
  • Relaties opbouwen: Door er vanaf het begin voor klanten te zijn en ze tijdens hun reis bij te staan, bouw je duurzame relaties op. Jouw toewijding aan hun succes, zal het geheime ingrediënt zijn om onze klantenfamilie hecht te houden en te laten groeien.
  • Documentatie: Aan het einde van je dag zorg je ervoor dat elke interactie en actie wordt gedocumenteerd als een professional. Deze informatie wordt gedeeld met je team voor transparantie en teamwork.

Vereisten en vaardigheden

  • Bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring
  • Bij voorkeur ervaring met klantcontact, accountmanagement of een aanverwant gebied.
  • Uitzonderlijke communicatieve vaardigheden en gevoel voor contact met mensen.
  • Sterke beheersing van het Engels in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie. Beheersing van de Franse taal is een voordeel, maar geen vereiste.
  • Een probleemoplossend vermogen waar Sherlock Holmes trots op zou zijn.
  • Detailgericht en analytisch.
  • Een neus voor teamwerk en dingen voor elkaar krijgen.
  • Een aanstekelijk enthousiasme en een we-kunnen-het houding.

Wat bieden wij?

  • Een centrale rol in een dynamische, snelle, innovatieve wereldwijde onderneming .
  • Een jaarcontract met de mogelijkheid op een vast contract daarna .
  • Competitief salaris inclusief pensioen , 25 dagen betaald verlof en volledige reiskostenvergoeding .
  • NS Business Travel Card voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer .
  • Gratis vers fruit , drankjes , koffie ☕, smoothies en snacks op kantoor.
  • Hybride werkmodel: Geniet van de flexibiliteit van thuiswerken terwijl je minimaal op maandag, dinsdag en donderdag bij ons op kantoor bent. Je bent altijd welkom om vaker te komen als je dat liever hebt!
  • Flexibele werktijden - we ondersteunen je behoefte aan flexibiliteit .
  • Veel vrijheid en flexibiliteit om je eigen werk te organiseren ✌.
  • Spannende evenementen zoals etentjes , spelletjesavonden en andere teamactiviteiten .
  • Een ondersteunend team dat gericht is op het maken van een wereldwijde positieve impact met baanbrekende technologieën .
  • De kans om deel uit te maken van een team dat gelooft dat de glimlach van de klant de ultieme overwinning is!

Let's Connect

Als je geïnteresseerd bent in deze functie, stuur dan je sollicitatie (cv en motivatiebrief) naar . De sollicitatiedeadline is 26 april 2024 en de werving zal naar verwachting eind april zijn afgerond.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelBid Manager
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheIndustrie
LocatieLeek, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.omnidots.com/nl/vacatures/customer-success-manager

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitwesterkwartier.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Westerkwartier en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.